Rūpējoties par mūsu klientu ērtībām, piedāvājam jaunu pakalpojumu.
Papildus tradicionālajam servisam, mēs Rīgā, Krasta ielā 5, esam ieviesuši kādu jaunumu – pakomātu, pateicoties kuram tiek atvieglota klientu piekļuve servisa pakalpojumiem.
Servisa un rezerves daļu nodaļa tagad ir kļuvusi klientiem pieejama 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā. Tagad atstāt auto servisā un saņemt to jau pēc servisa iespējams Jums visērtākajā laikā, arī ārpus mūsu oficiālā darba laika. Piedāvājam arī iespēju pasūtīt un saņemt rezerves daļas, piemēram, agri no rīta vai vēlu vakarā!
Procesa ieskicējums:
Jūs nogādājiet auto uz Krasta ielu 5, novietojiet to stāvvietā, dodieties pie pakomāta, kurš atrodas pie autocentra ieejas, ievadiet prasītos datus un ievietojiet tajā auto atslēgas.
Tālākā komunikācija ar servisa pārstāvjiem notiek izmantojot vai nu tālruni vai e-pastu.
Kad auto būs gatavs saņemšanai pēc apkopes/remonta un sniegto pakalpojumu rēķins apmaksāts, Jūs saņemsiet unikālu piekļuves kodu sava auto atslēgām. Auto atslēgu saņemšanas brīdī būs jāparaksta pavaddokumenti un Green Motors ekesemplārs jāatstāj pakomātā.
Līdzīgs princips, ja Jums nepieciešama kāda Škoda auto rezerves daļa vai aksesuārs – pasūtījumu iespējams veikt elektroniski un attiecīgo rezerves daļu/aksesuāru saņemt arī ārpus darba laika. Pēc rēķina apmaksas saņemsiet unikālu kodu, kas dos Jums piekļuvi Jūsu pasūtītajai detaļai Jums visērtākajā laikā.
Informatīvais tālrunis darba laikā: +371 67 115 600
Informatīvais tālrunis ārpus darba laika: +371 23 278 819
Esam pirmie, šobrīd vienīgie Latvijā, kas nodrošina šāda veida servisu! Ļoti ceram, ka pakalpojums, vēl vairāk, atvieglos Jūsu ikdienu!
INFORMĀCIJA PAR PAKOMĀTU APSKATĀMA ŠAJĀ VIDEO.
Aicinām izmēģināt un gaidām Jūs, protams, arī ciemos uz kafiju!